Ajutor pentru clienti
Daca nu gasiti informatia dorita contactati-ne telefonic.
Cele mai frecvente intrebari
Comenzi și Transport
Nu discutam prea mult. Cadourile vor ajunge la tine in oras in maxim 2 zile lucratoare si maxim 4 zile in zonele rurale
Platiti transportul doar 10,00 lei sau gratuit pentru comenzile ce depasesc 90,00 lei
După ce ați finalizat comanda, imediat primiți un număr de comandă, dar și un mail de confirmare. Dacă ați primit, înseamnă că și noi am primit comandă dvs. 🙂
Dupa finalizare, primiti pe mail datele firmei de curierat dar si numarul de AWB, intrati pe site-ul firmei si verificati statusul comenzii adaugand AWB-ul primit.
Deocamdata puteti plati doar in sistem ramburs. In scurt timp vom integra si plata cu cardul.
Lucram cu majoritatea firmelor de curierat, daca aveti preferinte ne puteti lasa un mesaj in pagina de unde adugati datele de livrare.
Informatii despre
Returnări și schimburi
Aveti la dispozitie 14 zile sa returnati produsul primit fara a invoca un motiv anume. Conditia este ca produsul sa fie returnat in aceeasi stare. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, fiind nevoit sa achite o taxa de transport in valoare de 30,00 lei sau puteti trimite coletul pe cont propriu.
Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 din 04.06.2014 articolul 16 punctul c. , produselor personalizate (cele care contin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului) nu mai pot fi returnate.
Pentru a returna un produs va trebui sa ne scrieti la adresa de mail contact@cadolya.ro adaugand Numele si numarul comenzii. Pregatiti coletul deoarece in maxim 3 zile lucratoare veti fi contactati de un curier pentru a ridica comanda.
Daca doriti un alt produs la schimb, specificati acest lucru in mail.
Contactati-ne si veti primi produsul cerut in regim de urgenta, fara a mai achita alte taxe.
Contactati-ne telefonic ori scrieti-ne in cel mai scurt timp la adresa de mail contact@cadolya.ro
In acest caz va rugam sa verificati cu atentie tabelul cu marimi din pagina tricoului.
Trimiteti-ne un mail (contact@cadolya.ro) cu Numele si numarul comenzii, dar si cu marimea dorita.
In maxim 3 zile lucratoare un curier va prelua tricoul pentru schimb, taxele de transport urmand a fi suportate de dvs. Costul difera in functie de zona.
Daca un produs a ajuns defect sau prezinta un defecte din fabricatie, scrie un mail (contact@cadolya.ro) cu numele si numarul comenzii si problema intalnita. Daca se aproba, produsele vor fi inlocuite in cel mai rapid timp pe cheltuiala noastra.